Verzend- en Retourbeleid Grow day by A
De pakketten kunnen alleen opgehaald worden bij The Factory Sport & Fun
Retourneren
Wil je je bestelling of een deel daarvan terugsturen? Geen probleem! Geef dit dan binnen 14 dagen aan ons door. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling of een gedeelte daarvan aan ons te retourneren.
Hoe werkt het aanmelden van een retour?
Je stuurt ons een email naar anouk@growdayby-a.nl dat je je bestelling of een gedeelte daarvan aan ons wil retourneren. Wij sturen je vervolgens het herroeping/retourformulier toe Als je deze invult en aan ons retourneert zorgen wij er samen voor dat je de artikelen kunt retourneren. Op deze manier kunnen we je beter ondersteunen tijdens het retourneren.
De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.
Is je bestelling compleet en onbeschadigd door ons ontvangen? Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na het aanmelden van je retour teruggestort. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Let op: Bij het retourneren van slechts een deel van je bestelling ontvang je de reeds door ons gemaakte verzendkosten niet terug.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Gesealde artikelen (zoals bijv. de kaartendecks) die geopend zijn kunnen wij niet terugnemen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retouradres:
Grow day by A
The Factory sport & Fun , Ericsonsstraat 2E , 5121 ML Rijen
De artikelen dienen in de orginele verpakking en onbeschadigd retour gestuurd te worden. De kosten voor retourzenden zijn voor eigen rekening. Grow day by A is niet aansprakelijk voor retourzendingen die kwijt raken. De kosten voor ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde enveloppen of pakketten worden in mindering gebracht. Indien je een verkeerde bestelling hebt ontvangen of er iets ontbreekt, zorgt Grow day by A voor het verzenden van de juiste producten indien mogelijk. De gemaakte verzendkosten worden in dit geval vergoed.